Meny
 

Hva er kundene mest tilfreds med?

Fredag 16. juni er det ett år siden nyåpningen av Sartor Storsenter etter fire års utbygging og modernisering. Det feirer vi med The White Partykonsert, Nattåpent og fantastiske tilbud i butikkene.

 

  

Olav Thon stod for nyåpningen av Sartor Storsenter 16. juni i fjor. På scenen ellers f.v.: Driftssjef Jarle Rennedal, ordfører Kari-Anne Landro i Sund kommune, ordfører Marianne Sandahl Bjorøy i Fjell kommune, ordfører Børge Haugetun i Øygarden kommune og markedssjef Hans Jarle Einarsen.

 

 Her kan du se hva kundene er mest tilfreds med etter nyåpningen av Sartor.

 

En stor kundeundersøkelse, gjennomført for Olav Thon Gruppen, viser at 91 prosent av kundene på Sartor er ambassadører for senteret. Kundene føler seg godt ivaretatt på et meget konkurransedyktig senter. Aller mest tilfredse er kundene med det store utvalget av butikker og serveringssteder. Mangfoldet innen dagligvarer og sportsutstyr trekkes frem. Obs og XXL nevnes konkret som viktige butikker på senteret.

 

Hva er kundene ellers mest tilfreds med:

• Gode parkeringsmuligheter, Kystbygarasjen nevnes spesielt.

• Hyggelige ansatte som gir god service.

• SF Kino Sotra

• Stort, flott og nytt senter som er pent, rent og trygt.

 

Etter nyåpningen i 2016 fremstår Sartor Storsenter som et helt nytt og topp moderne kjøpesenter. Totalt er det nærmere 130 butikker og serveringsteder på senteret. Ved utgangen av første kvartal i år var Sartor det niende største senteret i Norge, målt etter omsetning.